Вгору
за людьми
за відеозаписами
за блогами
за спільнотами
за аудіозаписами
Перегляд блогу
10 методів переконати співрозмовника
Не Зупиняйся | Дім та побут | Своїми руками

10 методів переконати співрозмовника

Іноді ситуація вимагає від вас змусити переконати співрозмовника у своїй правоті

Кожен хоч раз в житті спілкувався з дуже впертим і складним співрозмовником.

Кожен знає, що найпростіший спосіб вирішити спір – це уникнути її. Однак, іноді ситуація вимагає, щоб ви відстояли свою точку зору і переконали самого наполегливої співрозмовника у своїй правоті. Наступні 10 порад допоможуть вам у цьому.

1. Будьте уважні та ввічливі

Насамперед не грайте з тонкими нитками самолюбства людини: не варто його ображати, принижувати і переходити на особистості, так ви йому нічого не доведете і він піде в захисну позицію заперечення всього на світі (антагонізм). А переконати людину в такому стані вже практично неможливо.

2. Першим ділом сильні аргументи

Спочатку говоріть самі сильні і вагомі аргументи вашої позиції. Не потрібно починати з дрібниць, випускайте відразу важку артилерію, а лише потім на підкріплення до неї дрібну піхоту.

3. Заслужити довіру

Постарайтеся збільшити свій статус і імідж: приводьте докази того, що ви це знаєте на практиці, що ви займаєтеся цим вже багато років і отримали конкретні результати або заробили на цьому чималі гроші.

4. Проявіть хитрість

Потужна зброя – це сказати наступне: “так-Так, ось саме в цьому ти правий, це гарна думка, але ось у цьому ти зовсім не правий…” Коли людина відчуває, що його думки помітили, він може прислухатися вже і до ваших.

5. Груба лестощі

Хваліть людину! Компліменти, а особливо несподівані компліменти здивують і порадують кожного, а це саме те, що вам потрібно – розслабити вашого опонента, знизити його контроль над ситуацією.

<

6. Послідовність згоди

Правило послідовності: спочатку говоріть людині те, з чим він згоден (навіть якщо це абсолютно очевидні речі), а потім вашу точку зору. Ймовірність згоди в такому випадку підвищується в багато разів.

7. Переводьте розмову від небезпечних тем

Уникайте “гострих кутів” і тим, які можуть збільшити конфлікт, а також тим, які є для вас слабким місцем.

Якщо щось подібне спливає, терміново поверніть розмову з цього, скажіть: “Ми зараз не про це, а про …”, “це не має ніякого відношення до справи, до справи відноситься тільки …”.

8. Помічайте кожну дрібницю

Слідкуйте за невербальною поведінкою людини, воно може показати багато. Невербальна поведінка – це поза, жестикуляція та міміка. Якщо ви помітили, що після якогось аргументу у людини сіпнувся очей, тут же продовжуйте розкривати цей аргумент далі і у великих деталях – це ваш самий сильний аргумент і людина це розуміє і нервує.

9. Люди люблять користь і вигоду

Переконайте людини, що те, що ви йому говорите, дуже корисно і навіть вигідно для нього, а його позиція, навпаки, не принесе йому нічого, крім “просто своєї позиції”.

10. Проявіть несподівану уважність і повага

Уважно слухайте вашого співрозмовника, навіть якщо він вас дратує: будь-яка людина помітить, що до нього уважними, а особливо це помітить той, хто знає, що незважаючи на те, що ви з ним не згодні, ви уважні до нього. Таким чином, ви зможете виділитися на тлі інших людей, з ким він колись сперечався.

Вдалої вам перемоги, адже тепер ми точно знаємо, що користуючись цими порадами, ви переможете в будь-якій суперечці!

Ця стаття корисна? Збережіть її до себе на сторінку в соцмережі!

15 січня 2018 в 13:22  |  Переглядів: 10  |  Немає коментарів  |  Поскаржитися на запис
Читайте також: